Najlepszy wybór
  • Łatwa rezerwacja i profesjonalne centrum obsługi
  • Wyjątkowe programy - nasze kolonie nie mają sobie równych pod względem atrakcji
  • Najniższa cena i specjalne promocje tylko dla naszych Klientów
  • Doświadczenie - od blisko 20 lat specjalizujemy się w koloniach i obozach
  • Najwyższa jakość - starannie dobieramy kontrahentów aby zapewnić najwyższą jakość naszych kolonii
Kategorie blog
Oferta dnia
Kolonie i Obozy dla Dzieci 2024 - TRZEBAWIE - Wysoko Oceniany i Wyjątkowo Aktywny Obóz dla Dzieci i Młodzieży w Polsce 7-15 lat Kolonie i Obozy dla Dzieci 2024 - TRZEBAWIE - Wysoko Oceniany i Wyjątkowo Aktywny Obóz dla Dzieci i Młodzieży w Polsce 7-15 lat

Najlepsze Kolonie w Polsce dla Aktywnych Dzieci. Myślisz Ciekawe Kolonie nad Jeziorem? Mówisz - TRZEBAWIE! Jeśli masz dość nudnych obozów dla dzieci to koniecznie zobacz ten program. Takiej ilości atrakcji...

2 390,00 zł 2 240,00 zł
os.
 Obozy w Polsce dla dzieci i młodzieży 2024 - Wiele - HAPPY SUMMER - obóz dla dzieci i młodzieży 12-16 lat Obozy w Polsce dla dzieci i młodzieży 2024 - Wiele - HAPPY SUMMER - obóz dla dzieci i młodzieży 12-16 lat

Nasze Kolonie Letnie i Obozy Młodzieżowe w Wielu na Kaszubach od kilkunastu lat cieszą się ogromną popularnością. Mało który bowiem z Obozów dla Dzieci może się poszczycić tak FENOMENALNĄ...

2 749,00 zł
os.
10 Przygód - obóz dla dzieci na Mazurach - Piecki k. Mrągowa - kolonie letnie dla dzieci 7-10 lat 10 Przygód - obóz dla dzieci na Mazurach - Piecki k. Mrągowa - kolonie letnie dla dzieci 7-10 lat

Jeśli szukacie sprawdzonych Kolonii w Polsce dla najmłodszych na Lato 2024, to ten obóz dla dzieci na Mazurach będzie doskonałym wyborem. Program 10 Przygód realizowany jest już...

2 495,00 zł
os.
Obóz młodzieżowy Zakopane 2023 - kolonie w górach -  Tatrzański Chillout dla dzieci 8-12 i młodzieży 13-18 lat Obóz młodzieżowy Zakopane 2023 - kolonie w górach - Tatrzański Chillout dla dzieci 8-12 i młodzieży 13-18 lat

Doskonałe i Aktywne Kolonie w Górach dla Dzieci i Młodzieży. Wyjątkowe krajobrazy, dużo zabawy, imprezy i park linowy, zwiedzanie Zakopanego, górskie wędrówki, baseny termalne i wiele innych atrakcji....

2 499,00 zł
os.
HIT! Kolonie Premium! Sztuka Przetrwania - Obóz Survivalowy dla dzieci 12-15 i 15-18 lat - Zamrzenica - Zalew Koronowski 2024 HIT! Kolonie Premium! Sztuka Przetrwania - Obóz Survivalowy dla dzieci 12-15 i 15-18 lat - Zamrzenica - Zalew Koronowski 2024

Prawdziwa perełka wśród obozów survivalowych dla dzieci i młodzieży i od lat jeden z najchętniej wybieranych obozów survivalowych. Sprawdzony i lubiany ośrodek w Borach...

2 999,00 zł
os.
Najlepsze kolonie survivalowe dla małych dzieci 7-10 lat - Survivalowe Love - Radowo Małe 2024 Najlepsze kolonie survivalowe dla małych dzieci 7-10 lat - Survivalowe Love - Radowo Małe 2024

Kolonie survivalowe dla dzieci 7-10 lat. Radowo Małe od lat jedno z najlepszych miejsc na kolonie dla najmłodszych urwisów z mnóstwem atrakcji. Elementy survivalu, gry zespołowe...

1 699,00 zł
os.
Rekreacyjny obóz dla dzieci nad jeziorem - Czaplinek - Lato 2024 - Kolonie letnie Aqua & Luz dla dzieci 7-12 i 13-18 lat Rekreacyjny obóz dla dzieci nad jeziorem - Czaplinek - Lato 2024 - Kolonie letnie Aqua & Luz dla dzieci 7-12 i 13-18 lat

Sprawdzony ośrodek położony bezpośrednio nad pięknym jeziorem Drawsko i nieco zmodyfikowany,  jeszcze ciekawszy program. Jeden z najbardziej aktywnych i najciekawszych obozów dla dzieci nad jeziorem....

2 699,00 zł
os.
Hit! Obozy dla dzieci  LATO 2024 - Nowy Dworek - Super Obóz SUMMER CHILL dla dzieci 9-14 lat nad jeziorem Hit! Obozy dla dzieci LATO 2024 - Nowy Dworek - Super Obóz SUMMER CHILL dla dzieci 9-14 lat nad jeziorem

Hit! Doskonały obóz rekreacyjny nad jeziorem dla dzieci żądnych wrażeń. Sprawdzony ośrodek w Nowym Dworku i moc atrakcji: kajaki, rowery, paintball, zajęcia linowe i wiele...

2 599,00 zł
os.
Mega Kolonie w Górach dla Dzieci 8-13 lat z wycieczką do Energylandii w cenie! i dużą ilością atrakcji, basen kryty! Ustroń - Lato 2024 Mega Kolonie w Górach dla Dzieci 8-13 lat z wycieczką do Energylandii w cenie! i dużą ilością atrakcji, basen kryty! Ustroń - Lato 2024

Super Kolonie dla dzieci 8-13 lat w górach z wycieczką do ENERGYLANDII i do Parku Rozrywki Twinpigs w Żorach w programie! Oraz moc innych atrakcji i super ośrodek z basenem! Zobacz Najciekawsze Kolonie w Polsce...

2 999,00 zł 2 849,00 zł
os.
Niesamowity obóz dla dzieci w Bieszczadach na Lato 2024. Poszukiwacze Przygód - obóz w górach dla dzieci 8-13 lat - dla koneserów! Niesamowity obóz dla dzieci w Bieszczadach na Lato 2024. Poszukiwacze Przygód - obóz w górach dla dzieci 8-13 lat - dla koneserów!

Poszukiwacze Przygód to fascynujący obóz dla dzieci w Bieszczadach i jedne z najczęściej wybieranych Kolonii w Górach w ubiegłym sezonie. Jedne z ostatnich dzikich gór, przez wielu uznawane za...

2 700,00 zł
Chmura tagów
Nasze Centrum Obsługi Klienta w obiektywie

Kolonie i Obozy.net w obiektywie:

Wczasy, wycieczki, weekendy, wyprawy... Wspaniałe krajobrazy, ciekawe miejsca i niezwykli ludzie. To już niemal 20 lat naszego życia, dzielenia się naszą pasją do podróżowania, wędrowania i aktywnego spędzania wolnego czasu.

Gdy ponad 10 lat temu tworzyliśmy serwis Kolonie i Obozy.net, w najśmielszych snach nie przypuszczaliśmy, że w tak krótkim czasie stanie się on aż tak bardzo lubiany i popularny. Początkowo Centrum Obsługi kolonii i obozów  było "przypięte" do naszego biura podróży Masz Wakacje, a kolonie sprzedawane były pomiędzy wczasami, a biletami lotniczymi i autokarowymi. Przez blisko 7 lat takie rozwiązanie się sprawdzało. Jednak wraz z rozwojem serwisu i coraz większą ilością rezerwacji okazało się, że aby utrzymać wysoką jakość obsługi, niezbędne będzie wyodrębnienie samodzielnego Biura Obsługi Rezerwacji, które zajmie się wyłącznie zapytaniami i rezerwacjami imprez dla dzieci i młodzieży.

Zapraszamy do odwiedzin w naszych galeriach i wspólnych, wirtualnych wojaży. Być może znajdziecie tam miejsca doskonale Wam znane i z sentymentem wrócicie pamięcią do wspomnień z udanego, wakacyjnego wyjazdu. A może będzie odwrotnie i któraś z fotografii zainspiruje Państwa do nowej podróży. Wszak tyle jeszcze zostało do zobaczenia...

• więcej ciekawych zdjęć z naszych podróży znajdziesz także w serwisie Przedreptać Świat, również należącym do rodziny Mandalaj ;-)

Krótka historia Kolonie i Obozy.NET - w obiektywie...

Rok 2022

Kolejny rok, dla kolonieiobozy.net już 14 ;-) przeszedł do historii. Rok bardzo intensywny ale i niezwykle udany.

W sezonie pracowaliśmy często po kilkanaście godzin dziennie by jak najszybciej obsłużyć Wasze rezerwacje, odpowiedzieć na wszelkie zapytania ale i starając się dotrzeć do jak największej ilości miejsc by na własne oczy przekonać się jak bawią się uczestnicy naszych Kolonii i Obozów. A bawili się przednio o czym przekonać możecie się między innymi na naszym kanale na FB - zobacz, oglądając galerie dostępne w tym miejscu czy czytając komentarze naszych Klientów → opinie 2022.

Mandalaj - Koszalin - najlepsze Kolonie i Obozy dla dzieci i młodzieży

Od końca czerwca nasz Mandalajowóz prawie bez przerwy krążył po Polsce. Na bieżąco sprawdzaliśmy ośrodki, dokumentowaliśmy przebieg wyjazdów, tylko w lipcu i sierpniu zrobiliśmy blisko 7000 km... A byliśmy też kilkukrotnie w Bułgarii (która była najpopularniejszym kierunkiem wśród Zagranicznych Obozów Młodzieżowych), Hiszpanii, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii czy w Turcji, w której spędziliśmy łącznie jakieś 4 miesiące zbierając materiały do jednego z naszych serwisów...

Biuro Podróży Mandalaj - historia 2022

W międzyczasie mieliśmy również zaszczyt i przyjemność wspomóc odrobinę Stowarzyszenie People for People oraz Turystyczna Organizacja Otwarta w Akcji Wakacje Marzeń, dzięki której udało się wysłać na wypoczynek dwadzieścioro dzieci z Domów Dziecka oraz dołożyć swoją cegiełkę do organizacji Festiwalu Podróżniczego Trawers - spotkania poza szlakiem w Koszalinie. W konkursach rozdaliśmy też "kilka" książeczek zaprzyjaźnionych autorów:

• Filipa Sułkowskiego - autora grafik które znajdują się na naszym biurze, Mandalojowozach, flagach, koszulkach, leżakach czy parawanach --> Podróże z Pazurem - historia łapą pisana - mega komiks o podróży dookoła świata wraz z psem Snupim...
  • Izabeli Rutkowskiej - podróżniczki, jednej z organizatorek Koszalińskiego Festiwalu Trawers -  Niezwykłe Podróży Natalki

Mandalaj Koszalin - o nas - historia 2022

Dziękujemy wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem, a w 2023 roku po raz kolejny postaramy się udowodnić, że Mandalaj i kolonieiobozy.net są najlepszym wyborem dla tych, którzy szukają sprawdzonych i ciekawych wyjazdów dla Dzieci i Młodzieży.

Rok 2021

Jeśli o 2020 roku mówiliśmy, że był najdziwniejszy w naszej karierze, to 2021 był chyba jednym z najtrudniejszych… Kolejne - absurdalne często obostrzenia – powodowały, że zamiast sprzedawać, próbowaliśmy zrozumieć o co chodzi w konferencjach prasowych kolejnych ministrów, a zamiast skupić się na rozwoju, tonęliśmy w zalewie biurokracji…

W czerwcu natomiast ruszyła lawina rezerwacji, zatapiając całkowicie między innymi naszą infolinię. Telefonów było tak dużo, że zdarzało się iż na nasze 3 linie próbowało się do nas dodzwonić jednocześnie nawet kilkadziesiąt osób. Sytuację uratował wprowadzony błyskawicznie dodatkowy formularz szybkiego kontaktu, przy którym dyżurowaliśmy często nawet do północy, również w weekendy ;-)

Udało się, lato pojechało… W całej Polsce spotkać można było Mandalajowe flagi i nasze kolorowe koszulki z niedźwiadkiem, których wyprodukowaliśmy blisko 1000 sztuk ❤

Biuro Podróży Mandalaj - kolonie i obozy - nasza historia 2021

Nasze Mandalajowozy kursowały po całej Polsce sprawdzając ośrodki i dokumentując wyjazdy… Dziewczyny poleciały do Bułgarii by zweryfikować tamtejszą bazę noclegową, my szukaliśmy inspiracji między innymi w Rumuni i Czarnogórze, zakładając że w przyszłym sezonie ruszyć muszą też pozostałe obozy zagraniczne.

Jako, że powoli ale systematycznie rośnie nam też segment sprzedaży wycieczek, postanowiliśmy że kierunków polecanych przez Mandalaj dołożymy egipskie Marsa Alam. W międzyczasie dołożyliśmy drobną cegiełkę do pomocy polskiej szkole w Kambodży, a pod koniec roku udało się wreszcie odpalić nasz pierwszy kanał na You Tube - zachęcamy do jego polubienia w tym miejscu 🎥😍

Mandalaj i Kolonie i Obozy w obiektywie - rok 2021

Rok 2020

To by najdziwniejszy rok w naszej ponad 20-letniej przygodzie z turystyką. Początek był wymarzony. Na zimowiska i obozy narciarskie wyjechało więcej osób niż się spodziewaliśmy, a po udanym sezonie wakacyjnym rezerwacje na Lato 2020 płynęły wartkim strumieniem. Duża była w tym zasługa naszych niezastąpionych Stałych Klientów, którzy silnie rekomendowali nasze wyjazdy znajomym.

Biuro Podróży Mandalaj - PIT

Zostaliśmy przyjęci do Polskiej Izby Turystyki i zdążyliśmy jeszcze odświeżyć naszą witrynę, która jest teraz najładniejsza w całym Koszalinie ;-) A później przyszedł covid i wszyscy zamarli w oczekiwaniu na to, co przyniesie przyszłość. Po wielu bojach udało się wywalczyć możliwość realizacji wakacyjnych wyjazdów, z których ostatecznie zdecydowało się skorzystać ponad 1100 osób. Tylko, bo zakładaliśmy, że będzie ich przynajmniej 3 razy tyle i aż, bo niektóre biura podróży zmuszone były przecież odwołać wszystkie swoje wyjazdy. Sądząc po opiniach, to mimo wprowadzonych obostrzeń było ciekawie, a kontrole naszych placówek za każdym razem potwierdzały, że również i bezpiecznie…

Kolonie i Obozy z Mandalaj - podsowanie roku

W poszukiwaniu inspiracji, nowych tras ale i materiałów do naszych serwisów odwiedziliśmy Bieszczady, Mazury, Biebrzę i Narew, Rudawy czy Czeskie Karkonosze. Mimo pandemii wyruszyliśmy do Turcji aby przygotować pierwszą w historii Mandalaj publikację dotyczącą mło znanych miejsc na tureckim wybrzezu i ofertę wycieczek. Byliśmy cytowani przez  Politykę, gościliśmy na antenie Radia Koszalin i na łamach Głosu Koszalińskiego.

Media o Mandalaj

Patrzymy w przyszłość z optymizmem i wiarą w to, że po burzy zawsze wychodzi słońce. A wówczas my będziemy gotowi by z ofertą najciekawszych i najbardziej aktywnych Kolonii i Obozów powitać Państwa w naszych sprawdzonych lokalizacjach.

Do zobaczenia w sezonie Lato 2021!

Mandalaj - Kolonie i Obozy.net

Rok 2019

Kolejny bardzo pracowity rok ;-) Sprawdzamy kolejne ośrodki, odwiedzamy kontrahentów. Wszystkiego chcemy dotknąć osobiście, bo wierzymy, że  tylko tak będziemy mieli pewność, że nasza oferta jest najlepsza. Chyba działa, bo po raz kolejny udaje nam się zwiększyć liczbę Klientów (również tych Stałych).

Mandalajowe flagi można spotkać wszędzie, od morza Bałtyckiego po morze Czarne. Szukając nowych tras i inspiracji oraz szykując materiały do naszych serwisów zaglądamy też na Podlasie czy do niemieckiej Brandenburgii.

Kończymy prace nad oświeżeniem naszego zimowego portalu - YetiClub.pl co pozwala nam zacząć myśleć nad kolejnymi projektami - w tym nad serwisem Polska jest Fajna.

O nas - Mandalaj Koszalin

Po raz kolejny wyróżniony zostaje nasz serwis PrzedreptacSwiat.pl - nominowany do prestiżowej nagrody Travelery - National Geographic. To zobowiązuje. Wracamy więc do koncepcji (aczkolwiek znacząco zmodyfikowanej) sprzedaży wycieczek, nawiązujemy współpracę z największym w Polsce portalem wakacje.pl i planujemy powrót do Azji, w celu uzupełnienia treści i dopracowania oferty egzotycznej...

Kolonie i Obozy - Mandalaj

Rok 2018

Wydajemy okolicznościową gazetkę z naszą ofertą zimową na 10 lecie istnienia serwisu Yeti Club.  Do naszej załogi dołącza Alicja więc korzystając z okazji ruszamy w objazd naszych ośrodków połączony ze szkoleniem i sprawdzeniem na sobie atrakcji jakie czekają na uczestników naszych kolonii i obozów.

Ostatecznie z naszych wyjazdów korzysta w sezonie 2018 rekordowa liczba ok. 2600 osób. Na koniec roku czeka nas jeszcze jedna niespodzianka.

W rankingu polskich blogów podróżniczych 2018 w Google, na ponad 500 sklasyfikowanych stron,  nasz serwis - Przedreptać Świat - plasuje się na 3 pozycji.

Biuro Podróży Mandalaj - Koszalin

Centrum Podróży Mandalaj - Kolonie i Obozy.net

Serwis Przedreptać Świat na 3 miejscu w rankingu blogów podróżniczych 2018 w Google

Rok 2017/2018

Liczba odsłon naszych serwisów przekracza magiczne 3 000 000 rocznie. Postanawiamy zrezygnować z wczasów czy wycieczek i skupić się jeszcze bardziej na rozwoju segmentu turystyki młodzieżowej i naszej zimowej marki.

Sprzedajemy udziały w Spółce Masz Wakacje i kupujemy własny lokal, w którym zakładamy centrum dowodzenia oraz Biuro Obsługi Klienta i zabieramy się za realizację kolejnego planu 5-letniego ;-)

Lokal w KoszalinieMandalaj Koszalin

Rok 2016-2017

Po półrocznym pobycie w Azji postanowiliśmy całkowicie przemodelować oba serwisu. Yeti Club oraz Kolonie i Obozy zyskały zdecydowanie bardziej nowoczesny wygląd i zostały przystosowane do obsługi na urządzeniach mobilnych.

W rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2017 zawierającym ponad 500 najlepiej widocznych w Google stron o podróżach, Przedreptać Świat zajmuje 11 miejsce. Rozwijamy cieszący się coraz większym zainteresowaniem segment kolonii Premium. A do rodziny Mandalaj dołącza Kapitan Bonito.

Kolonie i Obozy - noweO nas

Rok 2014 - 2015

Do naszego portfolio dołącza serwis turystyczny - Przedreptać Świat - będący pokłosiem naszych licznych podróży po Polsce, Europie i Świecie. Coraz więcej opowiadamy i piszemy o koloniach i podróżach, czasami piszą też o nas ;-) Masz Wakacje zmienia strukturę na Sp. z o.o. i wciąż pełni rolę Biura Obsługi Rezerwacji dla rezerwacji z obu serwisów.

W mediach i podróże

Rok 2010 - 2014

Pod szyldem Masz Wakacje otwieramy Biuro Obsługi Rezerwacji w Koszalinie, które ma obsługiwać rosnącą liczbę rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem naszych stron. Zaczynamy obsługiwać transport i dowozy na kolonie dla naszych kontrahentów. Liczba Klientów korzystających z naszych usług przekracza 1000 osób rocznie.

Rok 2009

Nasz pierwszy serwis (dostępny wówczas pod adresem wakacje.turystyka.pl) ma już kilka lat i pierwszych Stałych Klientów. Zaczynamy myśleć co i jak można by zrobić lepiej. Powstają pierwsze wizualizacje naszego obecnego serwisu z koloniami, chociaż początkowo nie wygląda to wcale zbyt ciekawie - jak zresztą większość stron w ówczesnych czasach ;-) Mimo to w 2010 roku z usług nowego serwisu - Kolonie i Obozy.net - korzysta blisko 100 osób, rozwija się również nasza marka zimowa - Yeti Club - z wyjazdami narciarskimi.

Kolonie i Obozy.NET początki

Pozdrawiamy
Kolonie i Obozy.NET by Mandalaj Travel Group
do góry
Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
Sklep jest w trybie podglądu